sâmbătă, 30 octombrie 2010

Epilare..definitiva...sau ceara ?

Olla !

Asa cum am mentionat si in postul anterior, voi dezbate anumite teme, legate si de ingrijirea corporala , pentru ca fiecare dintre noi tind sa cred ca e din ce in ce mai preocupat de aspectul exterior, imagine in general. Mi`as dori sa prezint cat mai multe review`uri la produse de make up, dar am ales sa incep cu un produs , zic eu primordial pentru ingrijire...si anume : Ceara pentru epilat !
O folosesc cu incredere de aprox. 1 an si jumatate, cand, dupa o indelunga experienta cu epilatorul (nu vreau sa dau nume , pentru ca depinde de organismul fiecarei persoane cum il tolereaza, si ce modificari produce) m`am ales cu o foliculita de toata frumusetea...A inceput cu  2 ,3 fire crescute sub piele, apoi din ce in ce mai multe, care bineinteles se inflamau la radacina si cum eu nu puteam sa le las in pace, aveam adevarati monstruleti pe picioare..Asa ca la recomandarea medicului meu dermatolog am inceput sa folosesc ceara .

Primele experiente au fost groaznice, aplicarea gresita, ceara nu era buna, etc..dar nu am renuntat , am continuat sa testez si ceara de la alte firme , pana cand am gasit ceara de la Herbagen , cea mai buna, dupa parerea mea...si trust me..am incercat destule pana la ea..deci am avut cu ce sa fac o comparatie...Arata cam asa :
 
Iar acum sfaturile mele : pentru inceput o gasiti la magazinele de naturiste, trebuie incalzita pe baie de aburi...bagati cutiuta intr`un vas cu apa fiarta, si il lasati in continuare pe foc pana se topeste toata ceara. Apoi se lasa pana ceara se raceste ..dar Atentie ! nu se intareste ! este calduta, cu o consistenta mai vascoasa . O puteti aplica pe zona dorita cu o spatula din lemn intr`un strat nici foarte subtire dar nici foarte gros. Nu trebuie lasata mult pe zona respectiva, nicidecum pana se raceste si se intareste acolo...la maxim 1 minut dupa aplicare puteti incepe sa smulgeti fasia . iar o recomandare suplimentara : nu va exfoliati pielea nici inante, nici dupa epilat..este recomandat sa o faceti cu cel putin 12 ore inainte sau dupa.

In ceea ce priveste epilarea definitiva , este indicat sa se faca dupa o consultatie medicala de specialitate si daca exista probleme hormonale, dupa ce aceste sunt tratate, altfel riscati ca epilarea cu IPL, SPL, etc. sa nu`si faca deloc efectul ! 
Voi reveni cu un al post, daca sunteti interesate despre toate detaliile legate de epilarea definitiva . 

Sper ca va este de ajutor ! :* 

2 comentarii:

  1. Cat iti ajunge borcanasul ala?
    Cu ce iei fasia de ceara? pui un material sau o hartie speciala?
    Epilarea cu zahar ai incercat-o? Eu tot caut retete si nu-mi iese deloc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna !
    Inca nu am incercat epilarea cu zahar, nu m`am documentat extrem de mult pentru aceasta tehnica, de aceea mi se pare destul de complicat si nu foarte eficienta.
    Fasia o smulg pur si simplu, asa cum se face si la cosmetica la salon...nu se pune absolut nimic peste, nici material, nici hartie speciala...e suficient sa desprinzi capatul cu o unghie si apoi tragi de fasie...
    Borcanasul ajunge destul de mult, se poate refolosi, bineinteles depinde cat de des si pe ce suprafata pui ceara...in medie ..minim 2 luni..daca o folosesti des pe suprafete mari , si dupa un timp mai indelungat nu te mai multumeste efectul acesteia (se usuca rapid, tinde sa ia o culoare neagra dupa ce o vei refolosi, cel putin asa e la mine deoarece o reincalzesc in alt vas direct pe foc...si nu pe baie de aburi asa cum e indicat) o vei schimba...
    Cu timpul vei capata experienta si ti se va parea extrem de usor...trebuie doar sa nu renunti ! (pt inceput incearca sa aplici fasii mai subtiri pe suprafete mai mici, pana te obisnuiesti..si nu o lasa sa se usuce , deoarece nu vei mai putea smulge ci vei decoji fiecare particica din ea ! trebuie smulsa la cateva secunde, 1 minut de la aplicare , cand mai are inca o consistenta "gumoasa" )
    Daca mai ai si alte nelamuriri sau curiozitati , nu ezita sa ma intrebi.
    O seara buna :*

    RăspundețiȘtergere