miercuri, 10 noiembrie 2010

Flormar review (quartet eye shadow, eyeliner, gloss)

De mult timp mi`am propus sa fac un review produselor Flomar...initial am vazut standul in  carrefour si nu intentionam sa`mi iau nimic...avand inv edere ca nu era un magazin propriu zis..dar citind alte pareri pe diferite bloguri, am zis ca nu pierd prea multe daca incerc...
Prima achizitie a fost un quartet eye shadow 404 , 4 culori extrem de pigmentate, cu mici particule de sclipici, deci nu sunt deloc mate , insa eu am fost foarte multumita de ele. Alb pt highlight, gri, un alt gri foarte inchis si negru...rezista pe pleaope foarte mult..se aplica usor, nu se intind, nu curg sub ochi si pana acum nu am avut nici o reactie alergica...asa ca mi`am mai luat si 407 3 nuante superbe de albastru de la deschis la foarte inchis si alb bineinteles , insa la aceasta toate culorile sunt mate !
Cam asa arata cele doua, voi revenii cu propriile poze si swatches !
 Next : eyeliner , unul dintre cele mai bune pe care le detin, aplicatorul este perfect, pot face linii extrem de subtiri dar si groase, nu cred ca este waterproof insa  rezista foaaarte multe ore pe pleoapa..nu mi s`a intamplat niciodata sa se stearga, stranga , decat la demachiat ! Culoarea foarte intensa.
Si mai am un gloss, culoarea imi place foarte mult, hidrateaza buzele, rezista cateva ore, miroase frumos, nu le`am gasit pana acum nici un minus produselor flomar .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu