duminică, 7 noiembrie 2010

Creme dermato-cosmetice. Review. Part II

Voi continua prima parte a review`ului asa cum am promis, cu lotiuni si creme , de data aceasta dermato-cosmetice. Tin sa precizez ca si acestea le`am folosit la recomandarea medicului meu.
 Nu intamplator am ales acest gel, pt a`l prezenta primul, vreau mai intai sa incep cu produsele de curatare, pe care eu le consider cele mai importante. Uriage Cu-Zn Gel Nettoyant, este primul produs dermato-cosmetic pe care l`am folosit, in urma cu cativa ani, vreo 2 - 3 cred ... cand am inceput vizitele la dermatolog. Intrucat eram din ce in ce mai preocupata de ingrijirea corporala, am vrut sa inlocuiesc clasicul sapun cu o lotiune...aceasta fiind prima cu care am intrat in contact , si pe care am folosit`o cu regularitate (seara, dimineata) timp de aprox. 2 ani ...O gasiti exclusiv in farmacii, recipientul de 200 ml..aparent poate parea cam mic, insa va asigur ca va ajunge minim 3 , 4 , 5 luni, depinde cat de des o folositi, eu o folosesc exclusiv pe fata. Are un miros frumos, extrem de discret, abia se simte, la aplicarea pe fata...este suficienta o mica cantitate de produs, pentru a curata fata, impuritatile tenului dar si machiajul in profunzime...Personal, in cazul unui machiaj mai soft, de zi, sar peste demachiant, intrucat vad inutila si folosirea acestuia, imi curat fata doar cu acest gel, de care am fost multumita inca de la prima utilizare, facandu`ma sa uit definitiv de orice alt produs solid de curatare. Nu am avut parte de reactii adverse, deoarece este indicat special pentru pielea iritata, predispusa la atopie, chiar si pentru bebelusi. Deoarece contine Cupru-Zinc, nu usuca pielea, confera o actiune antiseptica dar si hipoalergenica .De asemenea un lucru extrem de important , nu contine :parfum, conservanti, sapun !!!
Ca si gelul Cu-Zn , Uriage Surgras Liquide Dermatologique nu contine parfum, sapun, este destinat tuturor tipurilor de ten, sunt foarte multumita de el mai ales ca il folosesc de aprox. jumatate de an. Se pare ca este benefic tenului meu , nu are miros, e destul de lichid, nu face foarte multa spuma,  ceea ce faciliteaza procesul de curatare, L`am ales la recomandarea unei farmaciste deoarece am folosit Cu-Zn mai bine de un an si vroiam sa fac o schimbare. Deoarece are o cantitate dubla de 400 ml. il am de foarte mult timp , insa pe viitor intentionez sa testez si alte produse precum :

Pe viitor voi face si un review pt acestea...

Cicaplast - La Roche Posay ...hmm din cate imi amintesc nu m`a dat pe spate..in sensul ca am aplicat`o seara iar dimineata s`a produs minunea..si nu mai aveam nimic...dar in fond este o crema cicatrizanta buna ...recomandata post operator, pt diverse plagi, leziuni, iritatii, etc. Am observat ca isi face bine treaba si d.p.v. al hidratarii dar mai ales calmeaza pielea iritata. Mirosul este aproape inexistent,  nu exista probleme la aplicare, are o textura foarte usoara, aproape incolora, intra destul de repede in piele..si cel mai important ..nu e lipicioasa...lasa pielea foarte catifelata !

 Cicalafate - Avene , are de asemenea actiune cicatrizanta , dar spre deosebire de Cicaplast , textura acesteia este mult mai densa si mai onctuoasa, se absoarbe rapid in piele, nu lasa urme...nu hidrateaza la fel de mult ca Cicaplastul.... In rest au cam aceleasi proprietati, plus cele antibacteriene, procesul de vindecare este la fel, dar bineinteles depinde foarte mult de scopul in care este folosita si de capacitatea de regenerare a pielii pe care este aplicata. Ambele nu contin parfum, conservanti, se aplica pe pielea foarte curata si uscata.

 SFAT (dr. dermatolog) : nu stergeti niciodata pielea, trebuie doar sa o tamponati usor si delicat dupa orice spalare cu un prosop moale din bumbac..si evidati dusul/baia cu apa foarte fierbinte, deoarece are o actiuni nociva asupra pielii, mai ales la cea predispusa spre acnee..temperatura apei ar trebui sa fie suportata bine de corp..nici prea rece, nici prea fierbinte !

 Dermo-K  -Avene ,ingrijeste si previne iritatiile provocate de cresterea firelor sub piele. Va spun de pe acum, pt ca nu vreau sa aveti surprize daca intentionati sa o achizitionati, este o crema destinata barbatiilor...dar bineinteles ca are o actiune mult mai buna pt problemele feminine.Cred ca majoritatea fetelor s`au confruntat de`a lungul timpului cu probleme de genul, sau cel putin cateva fire crescute sub piele, din cauza metodelor de epilare. Credeam ca nu exista nici o solutie pentru acestea si voi avea vesnic urme, incercat sa le scot din piele...pana am folosit crema, recunosc, inainte am fost putin susceptibilaincredere in medicului meu dermatolog si am zis..de ce nu?  ...
Cred ca este una din cremele la care nu voi renunta niciodata..efectele se vad inca de la prima aplicare, este imbunatatita si cu apa termala Avene , pentru a calma pielea iritata dupa epilat. Nu este grasa, nu continte parfum, alcool si are o textura extrem de usoara si placuta, intrand rapid in piele. Printre ingredientele sale se numara si agentii keratoreductori si emolienti, care elibereaza pur si simplu firul de par crescut sub piele, de asemenea cuprul si sulfatul de zinc  purifica si previne riscul bacterian. Se recomanda sa o utilizati seara, inainte de epilat, pentru ca isi face efectul in timpul noptii , insa eu prefer sa o utilizez si dupa epilat..asa..preventiv... De la prima utilizare am vazut imbunatatiti, firele crescute in piele s`au redus considerabil, si folosita cu regularitate ajunge la rezultate exceptionale.  Insa daca va confruntati si cu foliculita, nu are efect asura firelor care se imflameaza la radacina, pentru aceasta trebuie rezolvate mai intai problemele hormonale asa cum am spus si intr`o postare anterioara..cred ca este defapt singura metoda de a scapa definitiv de foliculita !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu