duminică, 7 noiembrie 2010

Wet`n Wild review (primer, gloss,concelear)

Hello !
Am decis ca este momentul sa fac un review produselor Wet`n Wild pe care le detin. Le`am supus testarii destul de mult timp incat sa`mi pot afirma parerea despre ele..dar mai intai o remarca a standului cu produse din Kenvelo....aspectul acestuia - deplorabil , testere sunt aproape inexistente, produsele erau amestecate , iar vanzatoarea mi`a spus ca pot incerca un produs daca vreau, chiar daca este nu e tester...erau vreo 7-8 conceleare dintre care 5 uscate complet !!! dar erau inca la vanzare ! ...abia am gasit unul putin mai cremos, nuanta potrivita pielii mele pe care l`am si achiziotionat impreuna cu un gloss...Gama de produse nu mai era deloc variata, in schimb am aflat ca a primit prin transfer de la un Kenvelo din Bucuresti o cantitate considerabila de produse...Btw..pt amatoarele de eyeliner Wet`n Wild...mai avea 2 ,3 pe negru...le gasiti la Kenvelo-Tomis Mall- Constanta. (Intentionez sa`l incerc si pe acesta cat de curand).

Incep bineinteles cu Wet`n Wild Cover All , trebuie sa recunosc primul concelear pe care il detin ..si care nu ma multumeste pe deplin. Este destul de uscat, nu prea il mai pot numi cremos..are o putere extrem de mica de acoperire...aplicatorul  in schimb e ok. Nu are miros..sau cel putin nu unul persistent, care sa ma deranjeze. Cu siguranta nu`l voi mai achizitiona a doua oara, indiferent daca va avea o alta textura (mai apoasa banuiesc ca ar trebui sa fie) ...Nu l`am incercat inca pe alte imperfectiuni alte tenului, doar pe cearcane, pe care nu mi le acopera concret...si tin sa precizez ca nu sunt deloc maronii, cafenii, etc..sunt destul de discrete zic eu..dar totusi se impune prezenta unui concelear. Planuiesc sa`l incerc pe cel de la Flomar si ELF pe viitor...so revin cat de curand si cu pareri despre acestea.





Primerul pt gene Wet`n Wild..l`am cumparat deoarece m`a convins reviewul facut de Special K ...Textura acestuia este foarte ok, exact ca cea a unui rimel, ma bucur ca macar acesta nu a fost uscat....Se aplica usor pe gene iar eu il las aprox 30 de secunde , 1 minut iar apoi aplic rimelul...Intradevar se observa diferenta dupa aplicarea primerului, insa nu este ceva spectaculos, ceea ce ma deranjeaza este faptul ca imi lipeste genele destul de mult, deci trebuie "rimelate" cu aceasta baza cu foarte mare atentie, daca nu vreti sa obtineti efectul de "panza de paianjen"   , la fel si rimelul aplicat dupa...cu un anumit tip de rimel eu am avut o experienta destul de urata, mi`a lipit genele extraordinar de mult, avand la sfarsit cam 3 -4 fire oribile, in care erau bineinteles toate genele...Deci rimelul folosit peste primer trebuie ales cu atentie...As achizitiona`o again ! imi place efectul obtinut..mareste putin genele si aplicata cu atentie, si mai ales cu ajutorul rimelului adecvat obtin rezultate bune .

  
Wet`n Wild, Mega Shiny Lip Gloss  - un gloss aparent perfect ...Nuanta este frumoasa (desi erau extrem de putine din care am ales)  , se ia destul de greu, rezista pe buze minim 4 ore, depinde bineinteles ce activitati desfasurati in acest timp ... dar rezista foarte bine daca nu mancam, bem prea mult...Textura usoara, nu este lipicios, aplicatorul ok ...dar are 2 minusuri extrem de mari , care ma determina sa nu`l mai achizitionez next time si anume : gust si miros oribil !!! Are gustul urat al unei substante uleiose iar mirosul pe masura...
Acestea au fost experientele mele , nu foarte placute in ciuda reviewurilor pozitive citite la alte bloggerite dar sper ca pe viitor sa fiu multumita de produse , deoarece intentionez sa mai testez si altceva....vanez kitul pt sprancene, care din pacate nu`l mai au de ceva timp, rujurile, eyelinerul si un blush. Sper sa revin cu pareri favorabile despre acestea...
Voi face un Update si cu swatches la produse...deoarece vreau sa fac pozele la o lumina naturala . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu